lørdag den 18. august 2012

Things to do....

Jeg har SÅ mange ting jeg kunne tage mig til.. 1000-vis af projekter venter i den kreative afdeling, for slet ikke at tale om afdelingen i oprydning og rengøring.. men jeg kan bare ikke komme igang.. er TOTAL doven og ugidelig lige nu...

Lidt har jeg dog lavet.. været på arbejde i 3½ time til et skønt tiltag ved vestbirk søerne hvor man kunne prøve alverdens sportslige aktiviteter, såsom træklatring, mountainbike, kajak og kanoroning, konditest mv. mv...  Et hav af glade børn og voksne strømmede til og især i vores lille "bod" var der travlt.. vi har lavet ansigtsmaling på MÆNGDER af dejlige børn.. og efterskoleunge mennesker der kom  forbi... tigre, flagermuse.. grise, jordbær var bare nogle af motiverne, og det var hyggeligt, skønt og VARMT...

God lørdag derude... 

4 kommentarer:

  1. det var en tigtig skøn dag. Vi fik pakket alt sammen og lige til det sidste sad der forventningsfulde børn og blev malet;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror da at samtlige børn blev malet.. det er vidst lige før ;0) Vi var heldige med vejret.. men næste år skal jeg holde mig til sandaler og ikke kondisko.. det var en kende for varmt.. :0)

      Slet
  2. Johanna har i hvert fald berettet ganske begejstret fra hendes dag ved Vestbirk søerne, god weekend

    SvarSlet
  3. Tak i lige måde Signe.. det var godt hun havde en god dag.. det lignede hun i hvert fald også én der havde :0)

    SvarSlet