søndag den 26. august 2012

KREA GIVE-AWAY




Her er så min krea give-away.. Her er en masse ting fra mit krea overskudslager og bare for at nævne lidt så er der bøger, garn, broderigarn, en bjørn wiinblad platte, stofrester, opskrifter, 2 sæt øreringe, sytråd, knapper, perler, en ny æske knapnåle, hobbykniv, neglestickers, krympeplast og garanteret en masse andet jeg ikke lige har fået nævnt.  




TROLDEMUTTERS GIVE-AWAY. TRÆKKES 20. SEPTEMBER.




Det er simpelthen for LANG tid siden at jeg har været inde og arbejde med billederne på min pc, så jeg har fuldstændig glemt hvordan jeg får billeder med tekst på, fra mit word dokument og HERIND... så det må blive uden..  men det I ser på billedet er det i kan vinde og der kommer garanteret mere til inden jeg er færdig med min sorteringsmanøvre.. ;0)


VIL DU VÆRE MED ??  Så se nedenunder;




Du deltager ved at være fast læser og ligge en kommentar herunder, om du sætter et link på din blog er helt op til dig selv.


Jeg trækker den heldige vinder den 20 september, på min datters fødselsdag :0)


God fornøjelse og god søndag aften derude... 

1 kommentar: