mandag den 12. september 2011

Frugtpose amok...

Så fik jeg altså blod på tanden.. syede nedenstående frugt/suttepose til min venindes dreng Storm og så gik jeg altså amok.. Lørdag aften gik med at klippe og farve sammensætte ...



Frugt/suttepose til Storm.


 25 Frugposer to be..

Her er de første 25 frugtposer jeg skal i gang med, syntes det er et hyggeligt og overskueligt lille projekt, der passer fint til min pt. begrænsede tid :0) Jeg har tænkt mig at sælge dem til 35 kr pr. styk. og 15 kr ekstra hvis man vil have syet navn på. (enten rier jeg navnet eller bruger tekstilfarve) :0)



Nyt, og gammelt stof i et sammensurium  :0)

Jeg fandt lige syglæden og tiden her i weekenden og det var faktisk skønt, dog betød det jeg jeg takkede nej til ikke mindre end to loppemarkeder.. men så sparede jeg jo i virkeligheden en masse penge ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar