mandag den 13. august 2012

LANGE ben og Mr. Darcy..

Jeg bruger biblioteket VIRKELIG meget.. slæber bunker af bøger og blade om ALT med hjem.. måske lige bortset fra fiskeblade og teknikbøger.. men ellers låner jeg virkelig meget forskelligt...   Èn ting som jeg dog ikke plejer at have held med er film.. enten er de ridsede, ellers er de totalt for viderekomne eller i sådan en finkulturel klasse at jeg står af... som regel står husbonden af først og så får jeg lige blikket...... hmmm.... " Nå ja, men den var jo gratis" .. prøver jeg så.. som oftest uden held... men nu har jeg fået én film anbefalet

"Into the wild" autentisk 2 timers drama med en ung fyr der render væk hjemmefra og lever i naturen... den skal ses ifølge min kollega...


Så er der jo lige "Kongens store tale" med Colin Firth  (MR: DARCY.. AKA Pride & Prejustice... eller bare Bridget Jones..)
.. filmen har vundet oscars så der skulle være en god mulighed for at ramme spot on.. i hvert fald så sluger jeg ALT med Colin Firth råt... ELSKER den mand... hmm....han kan bare noget... og så den der lidt tilbagelænede engelske gentlemanstil.. det er bare SÅ meget mig... hvis det ikke var fordi han var gift med en total henkastet lækker italiener med MEGET lange ben... så kunne det da godt være at jeg havde smidt billet ind...  så pyt med en aldersforskel på små 22 år... ;0)


Nå... men mon jeg kunne lokke husbonden til at se lidt bibliobio film med mig i aften???

Jeg vil da i hvert fald forsøge... :0)



God aften derude...  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar