søndag den 19. august 2012

KOmmende give-away...

Jeg har kastet mig ud i et projekt her til formiddag, et der burde være være afsluttet for mindst 3 mdr. siden... men sådan blev det altså ikke... men projekt "tøm de sidste flyttekasser" er altså i fuld gang lige nu og her... og de sidste flyttekasser er indeholdende alle mine kreasager.. og der er MANGE skulle jeg hilse og sige...  mange af tingene kunne jeg slet ikke huske jeg havde og så er der dem jeg aldrig får brugt... og det er så her det med den der give-away kommer ind i billedet.. for jeg bliver nødt til at sortere ud.. og det er med HÅRD hånd... Så Alle de kreative sager jeg ikke for brug for dem forærer jeg til én af jer heldige derude... og kan allerede nu afsløre at der er en masse forskellige sager..  Krea bøger, garn, stofrester, perler, lidt smykker mv...  og lige så snart jeg finder stikket til mit kamera fyrer jeg billederne afsted så I kan se hvad det drejer sig om :0)

God søndag...   og ps..    Ved i forresten at fynsk er det sprog fuglene synger om søndagen?? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar