lørdag den 8. september 2012

Frk. sættekasse- DIY


Hvis man som jeg ikke er helt oppe på de kreative nagler hele tiden, så går der lidt længe mellem de kreative projekter og denne DIY som garanteret har ligget i blogland i flere år, er først lige nået at blive færdig i aftes hjemme ved mig...

men altså.. 

1 stk. sættekasse, fandt denne i netto til 30 kr, så købte et par stykker..




Drengene ville have deres malet, ellers kan de bare stå ubehandlede..  men Jarl ville have sin i sølvfarvet, og den havde vi til at stå på spraydåse, hvilket jo er meget let..

HUSK GOD UDLUFTNING og evt. handsker på, for det er længe om at tørre, syntes jeg..




Så til det lækre papir, det kan være billeder,tapet, gavepapir, kort, kun fantasien sætter grænser...  Dette lækre papir er til 2 kr. pr. rulle fra søstrene Grene.. tror godt jeg kunne finde på at købe lidt mere..



Så er det ellers bare i gang med lineal, saks, papir og lim, mål rummene ud, klip og lim..

og voila.. det færdige resultat:





Jarl er rigtig godt tilfreds, og det er hans mor også :0)






Nå man er barn og har mange dimser og dutter så er det jo en genial løsning.. ville ønske at den sættekasse jeg havde da jeg var barn var lige så fin at se på....   MEN det bliver den!  For den er nemlig mit næste projekt.. jeg tænker at Torbjørn skal have den, så han kan få sin legomand udstilling op på væggen ved sin seng :0)



God weekend...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar