tirsdag den 28. august 2012

Nyt kapitel i mit liv...

I dag fik jeg endelig GO! 

Vikaren er i hus.. klar til at tage over for mig på onsdag i næste uge.. og 3 andre onsdage hvor jeg skal dygtiggøre mig.. udvikle mig og lære en hel masse jeg ikke ved så meget om i forvejen..  jeg skal nemlig starte på et længere forløb som Spirituel Healer, en dejlig kvinde har givet mig muligheden, og sådan én chance får jeg ikke igen...  og så er det med at slå til..

Det bliver en værre logistisk redelighed med hente og bringe børn... lange travle weekender, sene aftener og det bliver kun lige og næsten at enderne når sammen, men det SKAL de altså, for det her vil jeg bare SÅ gerne..

Min fremtid ligger indenfor det alternative, det kan jeg mærke og det har jeg fået af vide af kvinder der kan den slags.. jeg har været nervøs, bange og ikke helt tryg ved tanken.. men nu har jeg selv og mange overbevist mig at det selvfølgelig er det jeg skal...  og jeg er meget spændt. 

Jeg healer i forvejen, dem der har brug for det, min familie og migselv, og man kan jo altid dygtiggøre sig...

Jeg er lysarbejder i krop og sjæl og er ikke det mindste i tvivl længere... har det godt med beslutningen og føler en indre ro...



Har du lyst til at se hvad det er jeg glæder mig sådan til så prøv at klikke på nedenstående link:



En tanke til forskel...


 http://www.ettf.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar