tirsdag den 14. august 2012

Gaver til mænd??

Min onkel har fødselsdag.. eller det vil sige havde... og jeg har endnu ikke fundet en gave...  nogle mænd er virkelig SVÆRE at finde gave til.. især de MÆND der er i min familie.. for de ønsker sig aldrig noget.. og det kræver virkelig noget af min kreativitet, for én gave skal man da ha` når man har fødselsdag...  

En TYPISK far kommentar er "Jamen jeg ønsker mig ikke noget, jo måske nogle artige børn!" hmm.. svært at give noget, han allerede har ;0)

Nå men, denne min onkel.. ryger, drikker øl, spiller kort og hører rock musik.. aha..  jamen så ligger den jo lige til højrebenet vil nogle måske mene..  MEN her kommer det listige så.. for min kære onkel har just for nylig fundet kærligheden... altså som i; flytte sammen med, forelsket op til begge ører, nybarberet, strøgne skjorter og udstyret med de RIGTIGE Mads Christiansen-sokker....hvad søren giver man så lige denne onkel, UDEN at skræmme kæresten væk??.. og så onklen stadig føler at gaven ER til ham???

Any ideas???


4 kommentarer:

  1. puh.... måske spørge kæresten hvad han mangler og så vælge noget der har karakter af hans egne interesser? :) Jeg kender alt for godt problemet. Alle mænd i vores samlede familier er nærmest umulige at finde på gaver til... Min far ønsker sig ofte værktøj eller køkkenudstyr, min mand ønsker sig oftest tøj og tilbehør. Bøger er jeg selv meget glad for at få og give :) Noget der hjalp?

    SvarSlet
  2. Hej Emma. Tak for tippet.. det var egentlig en god ide... må straks høre ham ad.. ;0)

    SvarSlet
  3. Det er både godt og skidt, at det er svært at finde gaver til mænd. Selvfølgelig er det lidt sværere at finde gaven til ham, men på den anden side kan du også overraske ham positivt.

    Når jeg skal finde gaver til mænd, så plejer jeg altid lige at tage et kig på http://www.gavertilmænd.dk fordi der tit er nogle ting som er rigtig gode gaveidéer til de mænd der enten ikke ønsker sig noget eller har alt.

    SvarSlet
  4. Tusinde tak for tippet, den side vil jeg helt sikkert se nærmere på :0)

    SvarSlet