fredag den 12. august 2011

Boys goodies - strik

 
Sendte en mail til Frk. Turkis igår, med mine indlæg til Boys month, og hun bad mig om at vise mine indslag her på bloggen også.. selvfølgelig og hellere må jeg det :0)

Allerførst skal det siges at jeg har nogle strikkeglade familiemedlemmer.. blandt andet ungernes mormor, oldemor og ikke at glemme farmoderen.. Hun strikker så pindende GLØDER, og det nyder store som små godt af.. og det er jo fantastisk at hun gider. 

 For øvrigt har jeg en strikket biltrøje til salg, se herunder..

Denne biltrøje sælges. 100 % uld str. 2-3 år.

400 kr.


Disse rib veste i alpakkauld har jeg strikket en del af.



Mormorstrik, 100 % færørsk uld




Lækker farmorstrik, gitter el. murstensstrik. 100 % uld


Biltrøjen designet af Hanne Thorsen, Strikket af farmor.    





Ingen kommentarer:

Send en kommentar