onsdag den 29. august 2012

Av min mås... :0(

Min søde datter på snart 2 år har aldrig været voldsomt plaget af rød numse som spæd.
Men her for 14 dage siden blev hun pludselig rød og hudløs, jeg troede det var på grund af tandfrembrud (kindtænder) så jeg så tiden lidt an og smurte med både det ene OG det andet...  lige rød vedblev den stakkel mås... eller mølle som vi kalder det på fyn, med at være... og hun kløede, kradsede (sig til blods) og ville ikke have ble på. 

Sagamusen kom til lægen som mente det var svamp.. hun er nu i behandling med hormoncreme (I DO NOT LIKE!!!)  Men bare det hjælper hende, så hun får noget ro.. det er synd at hun skal ha det sådan..

Vel hjemvendt fra forældremøde i ældstebarnets klasse, får jeg en gruopvækkende nyhed af vide....

Saga har børneorm!   Husbonden er ikke i tvivl og efter en panikagtig og hurtig læsning på netdoktor er jeg lettere grådlabil... 

MEGET SMITSOMT!...
GRUNDIG RENGØRING!! ( af 275 kvm hus, da æggene kan gemme sig i støv)
HYPPIG UDSKIFTNING AF SENGETØJ!!!!!  ( Hun ligger i vores seng)
NåR 1 FAMILIEMEDLEM HAR BØRNEORM, ER RESTEN AF FAMILIEN HØJST SANDSYNLIG OGSÅ SMITTET!!!!!!!!!!!!!!!


FÅRRRCK!!!!

" ja hej læge, jeg vil gerne have 1 børneormskur X 5!!! "  kender du forresten nummeret til skadedyrsbekæmpelsen eller måske bare ISS, da jeg har et KÆMPEHUS hvor der nærmest kan gemme sig æg ALLE steder???!!! "   "nå, ikke?? jamen så nøjes jeg bare med ormekuren..!"


Farvel drømme om en hel almindelig uge.....  og goddag hovedpine, rengøringsvanvid og frygt for små centimeter lange orme.... 

2 kommentarer:

  1. åh nej, ikke det.........kan kun sende dig et blogkram som opmuntring:-)å

    SvarSlet
  2. Tak helle.. det trænger jeg vidst til... har godt nok ondt af det bette pus.. og lidt af mig selv som nu er i gang med 7. maskine i dag.... ;0)

    SvarSlet