fredag den 31. august 2012

parodien fortsætter... :0/

For det ikke skal være løgn så fortsætter parodien om min smartphone.. og det på et niveau jeg ikke lige havde set komme...  Efter det opkald jeg fik fra 3 butikken i horsens i dag må jeg erkende at mine dejlige billeder er VÆK for altid.. sendte ellers mobilen ind til 3`s service afdeling så de kunne (måske) redde den.... 

Da jeg ringede forleden til 3 fik jeg af vide at den stadig var under reparation og der ville gå mellem 10-15 hverdage (ringede da der var gået 12)  og så ville jeg få et opkald fra den lokale 3 butik..

det kom i dag.. og hvilket opkald!!!


3 kunne oplyse mig om at post danmark havde mistet pakken hvori ikke bare MIN telefon men også en masse andres telefoner lå i... SAY WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 beklagede og ville naturligvis erstatte min mobil med en ny, lignende model... ja det er sgu` da meget fedt.. bortset fra mine billeder nu er GONE WITH THE WIND.... og jeg er ikke det MINDSTE interesseret i en ny NOKIA... been there, done that...

SÅ nu i aften (open by night) skal mine talegaver ind og testes.. skal ind og se om jeg kan forhandle mig til en Iphone i stedet.. og håber virkelig det kan lade sig gøre.... ellers kan det godt være at jeg bliver mindre behagelig.. jeps er træt af altid at være hende den flinke..

"Nå, kom post danmark til at smide min mobil telefon ud?? Jamen det vil jeg da gerne undskylde, det var også dumt af mig at ville have den repareret, lige netop på en mandag.. thi-hi.."


Nej filme nej...! ikke denne gang... !!



FIk jeg sagt at antal tabte kilo er 5,4 på 6 uger.. det jeg jeg godt tilfreds med.. :0)


god weekend til jer derude...   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar