søndag den 7. april 2013

anmeldelse.. 5 stjerner

Efter længere tids overvejelse fik jeg endelig købt denne asiatiske konjac svamp igår.

99kr blev min pung lettere, og jeg 100% begejstret.

Jeg har læst en del om den, og syntes godt om konceptet..

En 100% natursvamp til Peeling og rensning af huden, og når den har udtjent sin værnepligt så kan den komme i kompostbunken eller i altankassen.. Det giver rigtig god mening.

"Min" svamp er til normal/kombineret hud, og den fåes i 3-4 andre versioner og også en til babyer/små børn.

Når den er tør, er den helt hård, og når den skal bruges er det bare ind under vandhanen og så er den klar. Svampen er tilsat fransk ler, og den skal bare skylles før og efter brug og så hænges til tørre.

Holdbarheden er ca. 3 mdr.

Den er virkelig blød og lækker mod huden og jeg syntes allerede jeg kan mærke en forskel. Den dufter svagt, tror det er det franske ler, og ellers er det bare sådan en konjac svamp dufter.

Jeg er i hvert fald hooked :0)





Den kan købes i udvalgte helsekostbutikker og på nettet. Prisen er ca. 100kr her i Danmark, men har man tålmodigheden og kan man sagtens finde dem meget billigere på feks. EBay, amazone mv.

Ps. Fik jeg sagt at den skal helst hænge ( derfor den lille snor) og ikke ligge, da den kan komme til at lugte surt.

God søndag :0)

Posted using BlogPress from my iPad

Location:Hjemme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar