torsdag den 16. august 2012

SAVNER DIG!!!!!

Der var engang hvor jeg fik en smartphone i fødselsdagsgave af min far...  den gang var sidste år og jeg blev 30... siden har smartphonen og jeg levet side om side i ren idyl.. vi har været i seng sammen... i ved ud på de sene nattetimer.. hvor man bare ligeee... skal tjekke sit galleri, læse nyheder eller spille lidt... vi har været på ferie sammen, grædt sammen (næsten) og grinet...  den har været min kilde til inspiration, til at være opdatet på nyhedsfronten, vist mig vejrudsigten, holdt mig opdateret på facebook.... kort sagt den har været min venstre hånd og min livline til venner og familie...

Smartphonen og jeg har blandt andet set dette

Barnefødder i dejlige cuxhaven... blød sandstrand..
    

og dette...


WOnderfull Bremen.. 








og såmen også dette...


Lille spejl på væggen der... 


Men en dag for snart 3 uger siden, midt under en semifinale i batminton mixdouble.. skete der noget forfærdeligt...  En låsekode "dukkede" pludselig op på min mobil.. ud af det blå.. uønsket og HADET... den tog min mobil fra mig.. og ingen såkaldte supportere og "eksperter" hos Nokia.. mener at der er andet at gøre end at nulstille ....  NULSTILLE som i at slette mit billedgalleri fra de sidste 4-5 måneder!!!!  Det vil sige at vores dejlige ferie, sagamusens 1. skridt samt alle de andre dejlige minder bare skal skylles ud i toilettet... FANME NEJ!  Har skabt mig, vrælet, hylet, råbt højt, sagt grimme ting og hvad jeg nu ellers kunne finde på midt i min sorg....  DER MÅ KUNNE FINDES EN LØSNING, FOR AT BRYDE EN F******* LÅSEKODE...... det er jo ikke fordi jeg er den eneste der har prøvet dette før..  men Nokia, mener åbenbart ikke at det er værd at finde en løsning for mig og ALLE de andre der pludselig har fået en uønsket låsekode.. eller bare har GLEMT koden.. for det sker jo altså også af og til....

PIV

SUK

ÆV


Men hvorom alting er så har jeg nu givet slip på min ven.. den er i serviceafdelingen hos 3`s hænder... jeg jeg håber de passer på min ven... og vender tilbage med en god nyhed om at alt er som det skal være.. incl. mine dejlige minder... i galleriet...


Min husbond har været behjælpelig med en løsning indtil min ven dukker op igen... en reservemobil.. model "HÅNDVÆRKER"  jep sir... den er i vinkel du... den kan både ringe og skrive sms`er og ringe og skrive sms`er..... og imens går jeg bare og SAVNER min smartphone....


Til min næste fødselsdag er det IKKE en NOKIA N9 der står på ønskesedlen længere... er sgu ikke så stor en fan mere.... !!!

2 kommentarer:

  1. Håber de får den fikset for dig

    SvarSlet
  2. Hej Signe. Det håber jeg sørme også... har ikke hørt noget endnu.. med krydser fingre for at alt går i orden..

    SvarSlet