torsdag den 30. august 2012

God NU nat...!

Forsøger at putte drengene som har fået den idé at sove sammen.,. det begyndte ellers rigtig godt med en rigtig fin godnat historie fra


http://www.godnathistoriertilditbarn.blogspot.com/


Her er virkelig mange gode historier, og drengene var meget stille.. det var først bagefter det gik pænt galt.. Ældstedrengen på 7 plejer at høre Rasmus Seebech når han skal falde i søvn.. men det gider den 5 årige absolut ikke..
så han ligger og vrider og vender sig, og driller den store, og alle mine trusler om eget værelse preller ligesom af på ham... rimelig trættende...  Han er bare SÅ 5 år, med alt hvad det indebærer ;0) 




Tog en løbetur her til aften.. en mini rundt om ejendommen, ud på marken og op og ned af et kæmpe træfliesbjerg (læs: bunke) som udlejer har lavet.. jeg må nok erkende at jeg aldrig bliver den store løber, men det var skønt at få pulsen op og føler mig godt rustet til mit fredags morgenmøde med min vægt...  hvis alt går som jeg håber så er de første 5 kilo smidt i morgen tidlig :0)  

 Det er længe siden at jeg har følt mig SÅ motiveret.. ryddede op i noget af mit gamle tøj idag og faldt over den ene lækre nederdel efter den anden.. engang gik jeg ALTID med nederdele.. og det skal jeg igen, det er da helt sikkert..

 ELSKER NEDERDELE, DE ER SÅ FEMININE.. glæder mig allerede til at jeg kan passe dem igen.. og alle de nye der kommer til :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar