torsdag den 28. juli 2011

TO-DO-LISTEN VERS. TO-FINISH-LISTEN..

Herhjemme opererer vi med lister.. bunkevis af lister.. huskelister, ønskelister, to-do-lister.. og nu også to-finish-lister.. der er efterhånden så mange ting og projekter som der skal gøres noget ved..

Hvis vi nupper.. hmm..

TO-DO-LISTEN

1. Rydde op i soveværelset.. seriøs oprydning.. så  man både kan støvsuge og tillade sig at åbne persiennerne ud til verden..

2. Rydde op sammen med drengene på deres værelse.. virkelig tiltrængt efter sådan tre ugers ferie i "villa Nielsen"


3. Aflevere bøger, film og cd`er på biblioteket, INDEN de bliver for gamle...


4. Indstille mig på mentalt, at på mandag går det løs igen, med pakning af børn, børnehave, vuggestue og arbejde.. pyha.. det nærmer sig..

5. Færdiggøre 1,2, 3, .. nej 4 forskellige strikkeprojekter, og ca. 40 syprojekter...

6. Skrive det brev til Ken & Ann vores forhenværende engelske naboer i Maidstone, England.

7. Tage mig sammen til at "lukke munden og lette røven" .. mon ikke det vil kunne vise et lille udslag på vægten?

8. Kramme og knuselske mine tre børn og huske at der går lang tid inden vi får ferie sammen igen..

9. Få gang i de sunde kostvaner igen.. det SKAL jeg.. der er sgu gået lidt for meget chokolade og hygge i den, de seneste 3 uger..

10. Få styr på mit kreative kaos.. aka.. arbejdsbord.. pt. bugner det af blade, udklip, stof, tråd, nåle og garn i en stor pærevælling.. det ku`blive så pænt..

11. hov punkt 5 hører slet ikke til denne liste.. ups, beklager...   jamen så et nyt punkt... få støvsuget bilen.. den blir`så glad..

Juhuu.. Når Mor Muh kan.. kan Troldemutter da også... eller ??



TO-FINISH-LISTEN


1. Færdig Strikning af jakke til mig selv.


2. Færdig Strikning af 2 veste til Saga.

3. Færdiggøre gaven til Freya Sofie til på fredag... FREDAG.. den skal også sendes.. pyha den synål kommer snart til at gløde..

4. Færdiggøre mine mange små patchwork projekter ..

5. Færdiggøre den rengøring af køleskabet jeg var i gang med forleden.. hmm.. nu skal jeg nok starte forfra..

6. Få husbonden til at hænge det ur op på væggen..

7. Færdiggøre mit 29. år med manér.. nu tager jeg jo snart hul på livet som 30.... det kræver en ønskeliste... den må jeg snart ha brygget sammen..

8.  ??  Den lader vi lige stå..

9. Afslutte min ferie fortælling inde på rejsebloggen så Ane ikke bliver alt for skuffet over mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar