lørdag den 16. juli 2011

Så er vi i gang..

I dag står den på tøsehygge.. drengene tog med farmor og farfar hjem i går, og i dag kørte Saga og jeg Krigeren til Ry, han skulle nemlig på kanotur/polterabend ved vores gode ven Søren. Han skal først hentes igen i morgen så en hel dag har jeg sammen med min yngste.. det er ikke så tit det sker.. og så kan vi jo ligeså godt udnytte det..

Efter en hurtig tur i Kvickly Xtra i Ry, tog vi turen til Låsby, ikke til det Blå marked denne gang, men til Børnebiksen, hvor man ofte kan være heldig at finde noget godt.. det gjorde jeg også denne gang, men det siger vi ikke noget om til farmanden.. det har hans ører ikke godt af at vide..

På hjemturen måtte jeg altså lige runde den lokale genbrugs.. ikke fordi Saga var særlig stemt for det, meen.. det kunne jo være at man fandt noget man ikke kunne leve uden.. og sørme så...!   Det første og næsten bedste fund er en helt ny og frisk uglepung.. den nederste er den allerbedste pung jeg nogensinde har haft, og desværre ved at være lidt træt, og har ledt med lys og lygte efter en ny, uden held.. indtil idag.. og 5 kr.. Så var min lykke gjort..

Næste fund... lidt rødt og hvidt til mor, forhåbentlig er sommeren ikke helt slut endnu, så jeg kan komme ud og se lidt sommerchic ud ... 20 kr..




Et  frækt troldebarn til troldemutter, han kan hænge på køleskabet og blev min for 1 kr..






Et par lækre quiltede veste til mindstebarnet. Den bagerste er hjemmegjort  og den forreste er fra mini nümph. 5 kr. pr. styk...








Så var der 2 t-shirts til Jarl min den ældste dreng.. 5 kr. pr. styk...





En dukkepude i retrostof til Sagas engang kommende dukkeseng og så et fint pennehylster i patchwork.. med tilhørende kuglepen.. mon den virker?  5 kr. pr. styk.


 
Lidt mere legetøj til mindstebarnet... hun skulle jo så nødigt mangle.. 5 kr. pr. styk. Haba suttekæden er helt ny..

Og så selvfølgelig lidt godt til mor.. lækkert stof til.. hmm.. ja kommende projekter :0)





Efter sådan en vellykket shoppetur kan man godt blive høj.. vil så gerne dele det med jer, for min husbond ville med garanti bare sige " flere ting.. har vi virkelig brug for flere ting?"...  Måske andre derude også har hørt den før?



Endelig vel hjemkommet så ved jeg hvad der venter.. OPRYDNING, TØJVASK... spørgsmålet er bare om jeg virkelig orker det...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar