søndag den 17. juli 2011

Og så blev der ro..

Hvor var det skønt at husbonden kom hjem.. lidt aflastning og wupti.. så havde han da også kræset med lækker aftensmad.. Hvidvins dampede rejer med groft brød til forret og en cuvette med lækker salat, nye kartofler og whiskysauce.. JA TAK.. og nej hvor blev vi mætte.

Vaskemaskinen kører.. opvaskeren kører.. og jeg har endda fået lagt lidt af vasketøjet fra i går på plads.. hvilket overskud ;0) Minsandten om det ikke også er blevet til et par pinde på strikketøjet.. 



Jeg ELSKER Kauni garn.. kvaliteten er LÆKKER, farverne FANTASTISK, og så er det TOPMOTIVERENDE for en nybegynder som mig at jeg kan se at arbejdet skrider frem.












Fra limegrøn er den nu på vej over i en lilla... 


Modellen skulle gerne se sådan ud når jeg en gang er færdig.. glæder mig allerede..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar