lørdag den 16. juli 2011

Take That aflyst..

Har lige hørt i Nyhederne at Take That har aflyst deres koncert i aften så mere end 50.000 tusinde mennesker må gå skuffede hjem.. puha hvor ærgerligt, føler med dem.. tænk at skulle se eller gense sine store idoler for 1. gange i mange år, og så kan man gå hjem med øv-muler i stedet... SÅ tæt på målet og så alligevel SÅ langt fra...


Saga sover, så nu er der vidst ingen undskyldning for ikke at komme i gang med det huslige... opvaskeren kører, vaskemaskinen kører, støvsugeren har kørt. Drengenes efterladte kaos på deres værelse er Snart taget. Tøjet er lagt sammen.. så nu skal jeg vidst bare finde plads til det i skabene, det er også sin sag.


Mon dog ikke det kunne blive tid til bare én lille kreativ sysle?? Har forelsket mig lige så stille og rolig i patchwork.. jeg er fascineret af at bitte små stumper af stof på kryds og tværs kan blive til tæpper, tasker og tusinde andre ting.. og med alt det stof jeg snart har samlet sammen så ville patchwork være en glimrende måde at få brugt det på..

Har faktisk leget lidt med patchwork. Lavede ovenstående babytæppe til en kær venindes dejlige, og længe ventede dreng Storm. Stofrester fra gemmerne tilsat en hæklet tallerken beskytter... hedder de egentlig det? og så broderede jeg bettemandens navn, samt vægt og længde.   Tæppet vakte glæde, og det er jo dejligt at forære noget væk som folk bliver glade for :0)


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar