mandag den 25. juli 2011

Stofsamlingen... eller bare en lille smule af den...

Inspireret af alle de dejlige stofsamlinger der findes rundt omkring på de forskellige blogs, må jeg altså også lige vise min frem.. eller det vil sige bare lidt af den.. for lige nu er den pænt spredt.. der er lidt i stuen, i soveværelset, en del på arkivet i Lystrup.. og så ligger der en sort sæk og venter ude i bilen fra min seneste genbrugsbesøg... venter bare på det helt rette tidspunkt til at hente den ind... NÅR HUSBONDEN ER PÅ JOB ;0)



Elsker "børnestoffer" dette har lidt patchwork udtryk over sig. 


Det samme gælder dette....







Dette stof er jeg helt forelsket i, desværre har jeg kun dette babypudebetræk.. men er det ikke bare skønt :0) 


Rigtig retro.. 



Dette er fra den "blomstede samling"


Jeg har en ide om at dette ville gøre sig superflot på en kjole...

Lidt forskelligt...

Dette er også i bedste patchwork, retrostil.. love it..

Lidt flere blomster, samt én der i tidernes morgen har begået sig ud i noget trykkerkunst..

Stoffet til venstre er et gammelt forklæde og det lilla til højre er helt nyt og fra Netto eller Rema1000

Flere blomster....

Lidt tern..

 Stoffer fra Ikea og Rema1000... de to med papomslag var sat ned til 40 kr. stykket.

Lidt flere blomster i forskellige nuancer.. 

Nettostof..

Ikea stof der gør mig glad i låget..

Elsker disse svampe.. Retsiden

og vrangsiden...

Fandt dette lækre håndklæde i genbrugsen forleden.. 5 kr.

Lidt farverigt og blandet..

Elsker dette Ikeastof.. det har da også fået pudeplads på sofarækken :0)


 Et lille udsnit... og hvis du er faldet over et stykke stof du absolut ikke kan leve uden, så skriv gerne sælger måske og bytter helt sikkert :0)

2 kommentarer:

  1. hejsa - vil du bytte med det lyserøde/brune børnestof? du kan jo kigge forbi min blog og se om der er noget der kunne have din interesse.
    mvh stinne

    SvarSlet
  2. er også interesseret i dit håndklæde med svampene

    SvarSlet