tirsdag den 19. juli 2011

Frøken morgenfrisk

Dagen bliver mig altså noget lang når mindstebarnet insisterer at vågne ved 6 tiden.. selvom vi har ferie...  Har slet ikke tal på hvor mange gange jeg var vågen i nat.. Først kunne den store ikke sove, så vi måtte have en jumbo-bog til hjælp, samt lovning på at han måtte sove inde ved mig. Så vågnede den mindste.. hun ville også være med til jumbo-bogs-læsningen.. gaab.. det er altså svært at læse når man er ved at segne af træthed.. 1 barn sover...  ½ time senere.. 1 mere på vej...


"Moaarrr....jeg skal tisse...." Ud med den mellemste og tisse... klokken nærmer sig vel 01.00.. "Moar, må jeg godt sove inde ved dig..?" Vi nupper et barn mere i sengen.. godt så.. tre børn og en mor der ligger op af en kold væg.. lige meget bare vi kan få noget søvn..  Klokken meget senere.... "moaarr... jarl slog mig på kinden.."  "søde Torbjørn, Jarl vendte sig bare og så kom han til at ramme dig, det var ikke med vilje.. se han sover"... gaaabb..... ville virkelig GERNE sove nu.. men pladsen er trang og her er nok 100 grader.. op og åbne vinduet...og så lige ud og tisse..... VRÆL!!!! ......... Tak søde dejlige Saga, elsker din fantastiske timing... jamen så snup du dig da en nattetår.. bare mor snart må få sovet lidt.. zzzzzzzzzZZZZZzzzzz




Så gik den heller ikke længere.. når nu der skinner morgenlys ind gennem de såkaldte mørklægningsgardiner, fuglene synger og man selv kan sætte sig op... Så må man da hellere lige trække mor i håret...

Godmorgen Saga... så gik den ikke længere.. meen.. jeg kan altså heller ikke stå for sådan en morgenfrisk, lækkerbisken af en baby..


Drengene fulgte efter kl bare 7.30.. så de var også tidligt på den i dag.. sofa, ferie & ramasjang.. livet er jo vidunderligt.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar