lørdag den 16. juli 2011

Den allerførste gang...

Nu har jeg kredset længe nok.. som katten om den varme grød.  Jeg har luret og læst, grinet og grædt og hver gang har jeg følt mig virkelig inspireret.
Jeg har været i selskab med en masse af jer, både uden at vide det, og selvfølgelig også hvor jeg har vidst det.

Jeg har følt mig draget af jeres kreativitet og jeres helt unikke fællesskab, samtidig har jeg bandet det langt væk... for hvor skal tiden komme fra? og kan jeg overhovedet finde ud af det? Har jeg som person noget interessant at byde ind med?

Jeg har tænkt og overvejet..  og tankerne var mange, men nu føler jeg mig klar og inspireret til at få min egen blog.

Så tak til alle jer derude med fantastiske blogs, kreative påfund og skønne tanker om livet. Tak fordi i fik mig lokket til at sadle hesten, nu mangler jeg bare at svinge mig op i sadlen og komme afsted..


En klog blogger sagde til mig på et tidspunkt, at når hun bloggede så lånte hun jo bare en skuffe af internettet, og det har jeg tænkt meget over, og jeg tror at det er netop disse ord der kom til mig sent i aftes da jeg tog den endelige beslutning om at træde ind i jeres verden. Så tak til dig kære Trine http://hverdagsjunkie.blogspot.com

Jeg vil lade det første indlæg være dedikeret til dig :0)


Men her er jeg altså, med alt hvad det indebærer af børn, babyer, strik, stof, skøre ideer med videre..  Jeg kan ikke love at jeg holder mig indenfor en skuffe af internettet... men så et skab da :0)


 Og sådan har jeg tænkt mig at fejre min nye tilværelse som blogger :0) mmm.. I LOVE IT..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar