søndag den 17. juli 2011

Så kom regnen..

Jeg skal da lige love for at det også kunne regne.. men så kender vi jo den danske sommer bedst :0)

Da vi boede i vores forrige hus, fik jeg manden med på idéen om at lave nedenstående "billederamme" på væggen. I alt 16 små rammer, så er kunsten jo så at få dem til at hænge lige, og det er sådan noget min mand er god til. Syntes effekten er god og man kan jo ændre farvesammensætningen og billeder som man vil.



Jeg faldt lige over billedet da jeg kiggede i sidste års feriebilleder.



Vi tog turen til Als til Danfoss universe og drengene elskede det. De kalder det "professorland" De vil så gerne derned igen, men det er ikke sikkert det lige bliver i denne ferie. Der var også mange sjove og skæve idéer dernede. Et forlystelsesland hvor man kan lære en masse. og det der især gav + point var at selvom vi var dernede i juli måneds højsæson så var der ikke overfyldt af mennesker.



Pilelabyrint, rigtig flot og noget jeg godt gad at have i haven..

Træer der gror på hovedet...


Flotte og lækre omgivelser... og så selvfølgelige masser af vand
leg, Segway baner, "elementernes hus" legepladser, og en bunke af naturvidenskabelige aktiviteter som at lave bølger, røg, sprøjte vand ved hjælp af solceller mv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar