søndag den 14. august 2011

Retrohimlen..

I dag bliver en spændende dag.. jeg skal nemlig i retrohimlen og jeg har fået lov at tage billeder.. så det kommer jer til gode senere idag.. Jeg har boet i byen (først 5 km udenfor byen og nu i byen) i snart 6 år, og jeg er kørt forbi skiltet MANGE gange, men har aldrig været forbi.. UVIS af hvilken grund, og det fortryder jeg også nu.. MEN igår var skiltet ude og ungerne og jeg kiggede forbi "retroladen" som den hedder.. et ganske lille skur som er SPÆKKET med alt hvad hjertet kan begære af retroting. Der er lamper, køkkensager, håndklæder.. jamen jeg kunne blive ved i en evighed.. men det gør jeg ikke.. i stedet vil jeg tage en masse fantastiske billeder som i kan se senere.. og hvis i er på udkig efter én bestemt ting så skriv gerne, det kunne jo være at den gode mand i retroladen har det :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar