mandag den 29. august 2011

Om at blive kørt over..

Jeg er blevet kørt over... eller sådan føles det i hvert fald.. både vagtlæge og egen læge siger influenza... og jeg siger ÆV! og PIV! :0( jeg er svimmel, har kvalme, brækfornemmelser, koldsved.. og meget ondt af mig selv..  Husbonden kørte ungerne afsted i morges (Tak skat) og jeg ligger på sofaen og overvejer om jeg magter at rejse mig for at lave en kop te... pyha.. jeg tror det ikke.. hele rummet sejler når jeg sidder op...

M+N skrevet på vores husmur.. :0)

Jeg ved ikke hvad det er meg mig når jeg bliver syg, men så bliver jeg 5 år igen... jeg pylrer, tuder, jamrer og har virkelig ondt af mig selv..  Torbjørn har været så sød at puste på min pande så det "dumme onde" går væk.  og husbonden har været i fast rutefart ud og ind af soveværelset med termometer, vand, ristet brød, smertestillende, brækspand og mere vand... tak skat... og please lad mig snart blive rask.. jeg dur ikke til at ligge og være syg..

2 kommentarer:

  1. Gode tanker og ønsker om god bedring sendes i din retning :)

    SvarSlet
  2. Tak tina. Din hilsen må ha`hjulpet, for har det allerede meget bedre :0) Kh Nanna

    SvarSlet