mandag den 1. august 2011

Jeg kunne tude...!!



1. dag tilbage på job.. nogle i børnehave, på job og i vuggestue...!



De sidste 3 uger har jeg været sammen med mine 3 troldeunger 24-7, farmanden deltog desværre ikke i ferien da han ikke havde ferie.. og travlt på job.
Så fuld af overskud tog jeg fat på 3 uger i selskab med mine børn..  det har været

superskønt
Hårdt
Hyggeligt
Givende
Lærerigt
Kærligt
Afslappende og på samme tid.. pissehårdt!

jeg har været benhård topklasses forhandler mellem to brødre på 4 & 6 som ikke kunne enes..

Catering mummy, leveringsdygtig i flyvende højbelagte og medbragte madpakker... dertil drikkelse, gerne med sugerør.

Jeg har været på oprydningsmanøvre op til flere gange dagligt og gerne på en, på forhånd mislykket mission.

Jeg har ageret vaskekone, kogekone, tingfinder, vejviser, falckredder, knæpuster, trøster, putter, højtlæsnings-overskuds-moar..... foruden de 300 bleer jeg har skiftet, 40 portioner havregrød jeg har lavet og pustet på... og videre og videre og videre...


NU ER JEG TRÆT... DØDTRÆT... men bare ærgerligt sonnyboy... times up..

De to største troldeunger scorede en uges ferie mere ved farmor og farfar, og mens nogle ferierer så skulle lillepigen i vuggestue mens mor er på job..  1. dag   = lukker til kl. 16.30..


Svedig, stakåndet og med meget DÅRLIG samvittighed løber jeg ind efter mindstebarnet kl. 16.40... for at opdage til min store gru at hun er den sidste i hele institutionen (som er STOR.. 4 bhv. stuer + 1 vuggestue)  pyha... det er bare ikke noget jeg er stolt af.. men barnet har det godt og er i gode hænder... men for søren da INGEN børn burde hentes så sent...  Men desværre er det bare vores families lod på grund af vores jobs, at hver mandag er en sen dag... hmm.. men så har jeg i det mindste ingen åbenvagter (6.15) trøster jeg mig selv med....


Ved ikke om det hjælper.. i det lange løb.. ??  Tænker om dårlig samvittighed bare er en mors lod her i livet??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar