mandag den 22. august 2011

Day 17-18-19

Er bagud i min photo challenge.. beklager.. jeg iler straks med billeder :0)

Day 17: On the shelf


Day 18: In my bag..

Her i huset er vi vild med poser, stofnet, indkøbsnet, kært barn har mange navne, men det er det tætteste jeg kommer på en egentlig taske i disse dage.. stor, rummelig og så elsker jeg farven på min "eco-shopper" købt i Marks & Spencers i UK.


Indholdet af tasken.. hmm.. ja det var værre men en god sammenblanding af hele familiens ejendele.. her kan nævnes.. 1 sut, et par leggins str. baby, 1 gps, 2 mobiler, 1 strikkeopskrift, 1 stk.strikketøj, ½ stk. knækbrød.. 1 invitation til fødselsdag, 1 DSI, 1 kalender, 1 pung.. og en masse nullermænd ;0) 


Day 19: Where I slept.

Dagen før vores bryllup for et år siden, overraskede jeg min tilkommende med en overnatning i "Muset" som er et fantastisk træhus bygget oppe i et træ. og det var her vi sov.. og nød det.


Day 20: What I read. Har læst denne utallige gange for ungerne.


Day 21: Pretty pattern. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar