onsdag den 10. august 2011

Day 10 + designdrømme & krise.

Day 10. Something I Made..

Dagens 10. ende billede er fra dengang det gik godt i Danmark, der var optimisme og overflod.. og drømme skulle (og kunne) realiseres.. ovenstående billede er fra min 1. (og sidste) økologiske børnetøjs kollektion.. det gik så godt indtil den økonomiske krise kom stormende og banken sprang fra vores (min mands og mit) drømmeprojekt 1 uge, før ordren til den tyrkiske leverandør skulle lægges... Vi kæmpende med næb og klør for at få tøjet ud til vores kunder.. men da samtlige investorer og andre banker sagde nej, så vi os nødsaget til at lukke for vores drøm.. før den egentlig var startet...   Det var fedt så længe det varede, og vi nød det!


Den lange udgave af historien kommer en anden gang..

3 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg har ledt på din blog efter din mail, men jeg kan ikke finde den, vil du ikke skrive til mig om cafepusletaske prototypetesteriet?

    Mange tak! (theill . ferrold @ gmail . com)
    - Katharina

    SvarSlet
  2. Æv, hvor ærgeligt - og enormt uheldigt, at I uden at vide det havde valgt det måske dårligste tidspunkt at afprøve jeres drøm på! Måske lykkedes det en anden gang :-)

    SvarSlet