torsdag den 18. august 2011

Min 1. Give-away...

Så har jeg allerede rundet de første 10 faste læsere fantastisk :0) og tak fordi I har lyst til at læse med herinde på bloggen. ... Det kribler i mig for at lave min første Give-away.. og nu skal det være :0) 

Men har besluttet mig for at den gives når jeg runder 20 læsere, så altså 10 faste læsere mere... og herunder billede af hvad jeg har lyst til at forære én af jer skønne bloggere.. Lidt pip, lidt blødt, lidt halskæde, lidt praktisk og lidt converse (badges)


Min 1. give away. Trækkes ved 20 faste læsere..


Reglerne er:   

1 lod: En kommentar på bloggen.

2 lodder: kommentar + fast læser herinde (gælder både nye og gamle)


3 lodder: kommentar + fast læser + link til give away'en på din egen blog.(lån gerne billede)



Skriv gerne jeres mailadresse, hvis i ikke har en blog, og også hvor mange lodder i putter i :0) God fornøjelse, og dejlig dag.  

8 kommentarer:

  1. hej jeg vil da gerne være med på 2 lodder.. ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Fine sager - jeg er med på to lodder :-) Tjek også min give away på www.mangebaekke.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Uh, nogle lækre sager - Jeg springer i puljen med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  4. Jamen jeg er skam også med på 2 lodder da ;o)
    og følger meget gerne din blog..

    SvarSlet
  5. Vil gerne deltage med et lod. PS jeg har også gang i en Give Away hvis det skulle være noget :)

    SvarSlet
  6. Sikke en fin Give Away - lige i min ånd :D og sikke en hyggelig blog du har - heldigt at jeg lige kom forbi :)
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder! - og selvfølgelig krydser jeg både fingre og tæer :D

    Kh.
    Rikke


    rikkes.kragenet.dk

    SvarSlet
  7. Hello!
    Please enter on my name.
    http://anita-alkotok.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Jeg er hermed nr 20 og håber jeg er den heldige... Jeg deltager med 2 lodder :0)

    Mange hilsner fra Gitte

    SvarSlet