mandag den 31. december 2012

En sidste status...

Så er der få timer tilbage af 2012.. Og en sidste lille status herfra mig..

År 2012 blev året hvor:

- vi flyttede fra lejlighed på 104 kvm til hus på landet på 276 kvm.
- ældstebarnet startede i 1. Klasse
- jeg for 1. Gang efter jeg har fået børn, gik op på 37 timer på arbejde.
- var top tunet kreativ på job sammen med alle de skønne børn.
- saga måtte en tur på skadestuen pga. En ært i næsen.
- hele familien var på en skøn ferietur til bremerhafen/ Bremen.
- jeg mistede 1200 billeder fra min Nokia (ikke-så)- smartphone
- mistede min Nokia (ikke-så)- smartphone da 3/post dk fandt på at smide den væk.
- fik en ny.
-jeg læste mig gennem 19 bøger, skiftevis grinende, grædende og gysende.
- hvor vi fik vores 4. Barn, nemlig Samuel fra Rwanda, det føles godt at gøre en forskel for et lille barn i et fattigt land.
- vi fik vores længe ventede gældsernæring.
- begyndte på spirituel healer uddannelsen.
- husbonden endelig fik et nyt job nemlig på boreplatform.
- vi måtte undvære farmanden både til jul og nu i aften...
- vi har haft en skøn og sygdomsfri juleferie.
- jeg ENDELIG genvandt min motivation og tabte mig 10 kilo. ( holder pt. Julepause, men vender stærkt tilbage lige om lidt... Og så får de sidste 20 kilo KAMP til stregen...


Godt nytår til jer alle og tak for et fantastisk og inspirerede blog år




- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Ebeltoft

Ingen kommentarer:

Send en kommentar