torsdag den 13. december 2012

"90 % af tiden er det bare ikke fedt at være mor"

Malene neis (mor på 36) har netop begået en artikel med indlæggets overskrift " 90% af tiden er det bare ikke fedt at være mor"

Ha ha... jeg finder den virkelig velskrevet, befriende og den rammer plet på mange områder... Hun åbner op for alt det som er tabu belagt når det gælder moderskabet... Kan man fortryde sine børn?? God/dårlig mor skalaen som andre mødre/kvinder frit kan dømme hinanden efter...

Og hun sammenligner moderskabet med at melde sig frivilligt i Gulag, hvor alle ens egne behov bliver tilsidesat... Det er ikke engang løgn, og så er det virkelig god humor :0).


Når mit eget moderskab skal frem i lyset er der da virkelig noget at tage fat på, for jeg er virkelig IKKE perfekt, men trøster mig med at det er der sgu ingen mødre der er... Vi har alle sammen noget der halter og hurra for det... Ellers kunne det da godt gå hen og blive meget trist...

MEN har mødt mange af de der totalt overskud mødre der kommer med overførte betydninger og stikpiller... " og hjemme ved os, der gør vi jo sådan....."      Ved du hvad moster klid.... Stik lige piben ind!!   Godt nok er mit moderskab til tider vakkelvornt og skaller i malingen, men til gengæld er det BUNDSOLIDT, også selvom der fra tid til anden ryger et mormonster ud af det ;0).

Læs artiklen her:

http://politiken.dk/debat/debatindlaeg/ECE1836105/90-procent-af-tiden-er-det-bare-ikke-fedt-at-vaere-mor


Ingen kommentarer:

Send en kommentar