mandag den 1. april 2013

Hvad skete der??

Flere har spurgt mig hvad det var der skete??  Hvad skete der egentlig for din blog?  Er den gået i stå?  Eller er DU gået i stå??

Hmm.... Nej det kan man ikke ligefrem påstå... Jeg er jo som sagt blevet "græsenke" og jeg tror egentlig det er det der er sket... Tiden løb fra mig.. Vægttabet stoppede ved de  10 kilo... Strikkeriets gik i stå... Men hey... JEG er i LIVE... Har lidt nydt mig gennem påskeferien.. Slappet af, ligget på sofaen, set film, læst bøger, NYDT at have mine unger og mand indenfor "krammevidde" i hele 6 dage... Fantastisk... Kunne sagtens ha' nappet 6 dage mere...

Jeg har ikke strikket en eneste pind... Er gået i stå i mit seneste projekt, og venter på lidt frirum med min kære kollega så hun kan hjælpe mig igang igen...

Jeg har ( næsten ) ikke syet... Kun et lille mini-sy-en-ugle-kit fra søstrene grene, et hygge projekt med ældstedrengen.

Jeg har haft tid til at smide ud, sortere, give videre... MANGE af mine ting har jeg fået sorteret og sendt videre... Deres energi var brugt og de "gav" mig ikke længere noget...   Jeg har fået et mentalt wake-up Call....  En frygtelig tanke...  Skulle jeg gå hen og dø i morgen (OG NEJ!! DET ER BESTEMT IKKE EN DEL AF MINE PLANER... FOR JEG SKAL BÅDE HAVE BØRNEBØRN, nyde mit otium og alt det der.....). ...   Så stod min mand og mine børn TILBAGE med ALLE mine ting, og det ville faktisk være synd, for der er DÆLME mange !!!!

Jeg må jo desværre erkende at jeg er barn af samlere, barnebarn af samlere og ER SELV en samler.... Jeg samler... Bøtter, dåser, kreasager i hobetal... Minder, bøger med videre.... Ja, alt det der i ved nok... Jeg har bare MANGE ting i mit liv... Og frygter allerede for næste gang vi skal flytte.. Så derfor har jeg besluttet mig for at det skal være slut... Jeg vil omgive mig af ting jeg holder af, som er gode for mig, og som har en funktion i mit liv... Og når disse ting har opbrugt deres energi så må de videre.... Og måske glæde nogle andre...   En af de ting jeg har besluttet mig for at skille mig af med er min overlocker!

Jep du læste rigtigt... Min elskede overlocker, som jeg købte for min dyrt opsparede post løn, da jeg var studerende... Den har tjent mig godt, jeg har været SÅ glad for den.. Men nu har den stået i en papkasse på min mands bedstefars loft i 2-3 år... Og jeg lever fint UDEN den... Så den må videre...  Så kender du en der mangler en god overlocker til en billig penge så henvend dig endelig ;0).





Ingen kommentarer:

Send en kommentar