mandag den 3. december 2012

Jeg siger fra!!!

I min evige jagt på noget der kunne gøre familiens madpakker lidt mere spændende, har jeg kreeret en " frugtkugledej" som skal rulles i kokosmel, som som kunne være et festligt indslag i stedet for gennemtærskede figenstænger mv...

Jeg viser stolt familiens ungdom resultatet og serverer dem i en lille skål, mens jeg venter spændt på resultatet ... ARGH.....!!!!!!!! Familiens 2 årige som endnu ikke skal have madpakke med, spiser med vellyst.. Mens de to store... Smager, levner, og takker nej til sådanne frugtdimser i fremtidige madpakker!!!!!!

Jeg siger fra, gør jeg!!!

Jeg nægter at købe ostehaps, figenstænger og Cars-kiks, som mange madpakker er fyldte med..!!

Jeg kan selv og vil selv!!! Men åbenbart ikke denne gang...





Mhm.. Måske jeg bare skulle stopfodre mindstebarnet med resten og håbe på at det kunne løsne op for hendes efterhånden træge mave....

Posted using BlogPress from my iPad

Location:Køkkenet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar