onsdag den 12. december 2012

Håbløst...

Jeg kæmper en håbløs kamp...!!! Sådan føles det i hvert fald hver gang jeg kommer ind på drengenes værelser.. Vi ( læs: JEG) rydder op derinde ca. En gang pr. Måned, hvor jeg virkelig sorterer, smider ud, gemmer mv.. Og kommer i bund i alle krogene.

Det ser godt ud i ca. En halv time og efter 2 dage så er kampen tabt .. Legetøj ligger strøget ud overalt.. Og det er ikke biler drengene går op i her i huset, næ nej, LEGO klodser, der er grimt spidse når man træder på dem.. Pokemonkort man glider i når de hober sig sammen på det samme sted... Og så utallige små trashpacks der kan gemme sig OVERALT... Og som regel har forputtet sig et eller andet umuligt sted lige før sengetid...

Jeg ved snart ikke helt hvad jeg skal stille op.. Overlade værelserne til drenge ne helt og holdent og så lukke øjenene for hvad der måtte hope sig op??

Tage kampen op, og lade endnu flere ting 'forsvinde' på mystisk vis??

Hmm.... ??

Billedet er et lille udsnit af hvad der engang kunne ligne et skrivebord... Det var altså før det utæmmede legetøjsmonster tog over!!



- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Torbjørns værelse...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar