onsdag den 21. november 2012

V for vågen...

Normalt ringer vækkeuret kl. 05.17 om onsdagen, men her til morgen ringede det indre vækkeur altså kl. 04.00.. Og jeg kæmpede forgæves da jeg lagde mig om på den anden side... Så er der ligesom ikke andet at gøre end at stå op... kan så meget mærke at jeg kommer til at fortryde senere på dagen, men det er der ikke så meget at gøre ved. Julemarkedet og hemmeligheden jeg ville dele med jer fra sidste indlæg... Mhm ... Har ikke glemt det... Dagene de bliver bare flået ud af kalenderen pt. Faktisk går det så stærkt at jeg ikke halt kan huske hvad det lige var der skete den dag eller nogle dage.. Syntes at der er SÅ meget hele tiden...

Julemarkedet??

Julestemning : 10

Besøgende: 8 (fint besøgt, men flere sidste år)

Købsmæssigt: 10 fandt mange lækre ting, især ovre ved FrU BACHS UNIVERS, men Signe er altså også bare superdygtig med sine hænder. Jeg kunne sagtens ha købt hele hendes udvalg, men måtte jo nok hellere begrænse mig. Men 3 lækre nøglesnore blev det til og en pose fine mandler med hvid chokolade, lakridspulver og hindbær mums ;0)

salgsmæssigt: -250... Rent ud sagt en salgsmæssig katastrofe, verden er åbenbart ikke klar til mit julepynt endnu.. Og ellers kunne det måske også være den håbløse stand vi havde fået... Vælger at tro at det var en kombination ;0)
Da kl. Var 14 havde jeg ikke solgt for en krone, og så valgte jeg altså at tage med husbonden og de kære børn til Billund for at aflevere min mor som skulle hjem til Færøerne. Min kære kollega som jeg delte stand med havde så på de sidste 2 timer så fået solgt for 10kr for mig... Wow... Det har jeg godt nok aldrig prøvet før. Men generelt solgte folk ikke for ret meget, en havde solgt for 150kr og en 3. For 450kr, men det var vel at mærke for et stykke strik ... Så julepynt bliver det nok ikke næste år, måske det hellere skulle være konfekt ligesom de 3 små piger der også havde en bod... De tjente i hvert fald rigtig fint ;0).



- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar