torsdag den 15. november 2012

Magiske måneder...


Jeg må simpelthen anbefale Magiske måneder til de af jer som endnu ikke har den til at stå som fast inventar på bogreolen... Jeg fik i fødselsdagsgave i september i år, efter at have sukket efter den siden november måned sidste år, hvor jeg mødte forfatteren til julebazar, og hun præsenterede mig for den.. Lækre billeder, gode opskrifter og sjove, finurlige ting.. Beskrivelser af årets gang, højtider og traditioner... Skøn skøn bog :0)




- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Sofaen..

1 kommentar:

  1. Jeg håber så.meget, jeg får den til jul. Ellers bliver jeg nødt til selv at købe den... Det er jo dejligt med inspiration.

    Jeg har forresten en Give Away igang, hvor man kan vinde 4 adventsgaver, så kig gerne forbi.

    Godnat.

    SvarSlet