søndag den 9. oktober 2011

So many projects and so little time..

Jeg er i et dilemma.. BIG TROUBLE!

Jeg strikker, syr og fletter tasker..blandet andet... og imens jeg hygger mig og forsøger at fordele min kreatid mellem alle disse dejlige kreating... så forsømmer jeg mit hjem... BIG TIME!  Vasketøjskurven bugner, ligesom bunken med tøj der skal lægges sammen og på plads...

Soveværelset og støvsugeren skriger efter opmærksomhed.. for ikke at tale om mit kreabord, som nærmest er blevet til bermudatrekanten herhjemme, i hvert fald er både min mus, den store taperulle og mit garnnøgle forsvundet på mystisk vis... 

Men alt har jo en ende... og på lørdag kl. 16 indtager ikke mindre end 11 dejlige kvinder mit hjem til en hyggelig gang damefrokost.. og så skal her altså være clean, og kreabordet skal inddrages til spisebord.... pyha har allerede koldsved ved tanken...


Lige nu drømmer jeg dejlige drømme om mit eget syværelse hvor jeg kan rode som jeg vil uden at tage hensyn til andre end mig selv.. og hvor jeg kan lukke døren når der kommer gæster.... sweet dreams...  


Mit allerførste møde med taskefletning

Lidt værktøj og en god portion tålmodighed..

Den 1. ring af 4.


Jeg er blevet virkelig bidt af taskefletningens kunst, det er vildt hyggeligt, sjovt men også utroligt tidskrævende, især hvis man lægger ud med at lave sin taske af gavepapir, som jeg har gjort.



Der er virkelig mange stykker papir som skal måles op, klippes ud og foldes... 4 x 26 for at være nøjagtig...  men glæder mig meget til at vise jer det endelige resultat.. :0)



2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med de flettede tasker, de er utrolig kreative og alle er forskellige :-)
    Vil du sende din adresse til mig så jeg kan sende din pakke fra pakkelegen på min blog.
    didde.dam@hotmail.com
    God søndag
    Majbritt

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig flot ud Nanna....
    Jeg mangler stadig din adresse, så jeg kan sende pakke-legs pakken til dig.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet