mandag den 3. oktober 2011

Ned i gear...

Så blev det mandag igen.. efter 14 hæsblæsende dage med fødselsdage, gæster, aftaler og en laaannnggg to-do-liste..  

NU vil jeg ned i gear.. ugen byder indtil videre, kun på 3 aftaler...

1 stk taskekursus i morgen aften med kollegaer (At glæde sig helt vildt.. det er de der lækre flettasker i kaffeposer :0)  Det kan kun blive godt )

1 aftale med en dejlig veninde på torsdag... vi bor tæt på hinanden, men ses desværre alt for sjældent.. men med 6 børn (ialt) arbejde, pligter og gøremål.. SÅ er det altså nogle gange svært at få tid til det hele.. at glæde sig ;0)

1 Arbejdslørdag på mit arbejde.. Nu er det jo ikke alle der ser frem til at skulle arbejde i weekenden, men når man ELSKER sit arbejde (det gør jeg virkelig ;0)  ) Så bliver det en rigtig god dag hvor vi sammen med en masse dejlige børn og deres forældre får en masse opgaver fra hånden, så vores børnehave bare bliver endnu bedre... Det blir` godt.

Nå, ja så er det jo lige daten med min mand.. vi dater hver uge.. eller det vil sige har planer om det.. men ofte drukner vores voksentid begravet i vasketøj, madpakker og ligegyldig tv-kigning.. Så i denne uge VIL jeg have tid til min mand og til OS :0) 




I denne uge skal hverdagen og mit ægteskab have et ekstra drys.. 

















Med ønsket om en dejlig uge til alle jer skønne mennesker ude i blogland :0)

1 kommentar:

  1. Tusind tak og ilm til dig/jer :o)
    Det er nemlig vigtigt at date, når man er mand og kone ;o)
    Imorgen har vi 8 års bryllupsdag og jeg håber vi får barnepigen i orden, så vi kan komme ud og hygge :o))

    SvarSlet