mandag den 24. oktober 2011

Skal, skal ikke ??



I går faldt jeg over nogle af de juleting jeg sad og puslede med sidste år..   lavede et par af disse kræmmerhuse færdige, klistrede så en lille plastikting på.. og blev egentlig godt tilfreds med resultatet...   der er så meget snak om det lækre julemarked i Horsens som Trine og Lis arrangerer, og jeg vil Så gerne.. men... SKAL, SKAL IKKE... kan disse kræmmerhuse overhovedet gå  an??   Jeg kunne jo selvfølgelig bare maile Trine og høre... og ellers skal jeg ind til Jane fra Brilletingsbloggen i morgen.. så kunne jeg jo tage et par stykker med og høre hende.. for hun SKAL nemlig med på markedet..  :0)  








Så har jeg jo også lige et par dårlige hængepartier.. eller 2!     Den ene får jeg ud af verden her..


Jeg fik nemlig en skøn pakke ind af dagen forleden fra Heidi fra "oh deer sister" og se lige hvor heldig jeg var.. farver.. lækkert papir, fint fint armbånd og lækre perler og plastik dutter.. Tak Heidi :0)










og til MaiBritt fra Strikkefuglen.. Har SÅ dårlig samvittighed over at jeg ikke har fået din fine pakke på bloggen endnu, den kommer i morgen.. promise.. :0)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar