torsdag den 13. oktober 2011

hvad man kan få for en 10`er...

Nu er vi snart kommet os.. vi har været lagt ned af bræksyge og L.U.S.. æv æv og dobbelt æv.. hader bræk, og hader lus... mener vi er kommet ovenpå igen.. efter vi har haft skånekost på menuplanen og ikke mindst TØJVASK, LUSESHAMPOO & KÆMNING!!!

Før jeg blev syg var jeg et smut i den ene af mine ynglingsgenbrugser.. og se hvad jeg fik for en rund 10`er.. 

"Fyld posen - 10 kr"   En 2 liters frysepose spækket med alverdens lækkerier udi de bløde stoffer..

Perfekt til patchwork og andre småtterier..




1. stk. frysepose á 10 kr.. fyldt med lækre stoffer..










Glæder mig til at komme i gang med at forvandle stofrester til skønne projekter.. 




1 kommentar:

  1. Det var dog en imponerende bunke!!! Kan godt forstå, at du er glad for din genbrugs :-)

    SvarSlet