tirsdag den 25. oktober 2011

Skønne Brilleting & Pinterest

 I dag er jeg blevet klogere.. både på mig selv, men så sandelig også på hvad det er for nogle dejlige mennesker der gemmer sig ude bag bloggene..  Et af de dejlige mennesker er Jane fra Brilleting, som jeg besøgte idag.   Jeg har købt 2 af hendes saml-selv-ugler og skulle ind og hente dem ved hende.

Det første der møder mig da jeg ringer på døren er en storsmilende Jane der byder mig velkommen med et stort knus..  Så føler man sig VELKOMMEN...   Jane er så sød at byde mig ind til både snak, te og rundvisning i hendes hyggelige hjem..  Jeg får endda lov til at se hendes allerhelligste krearum i kælderen og hvilke lækre skatte der ligger gemt der :0)

Da jeg går fra Jane ca. 1½ time senere føler jeg mig varm om hjertet, ovenud glad og rig, både rig på en dejlig oplevelse med en "fremmed" som jeg kun kender gennem bloggen, men som alligevel føles som en gammel veninde.. og også rig på skatte fra Brilleting.. 2 ark med saml-selv ugler, 1 fin prøve på hendes julekort til julemarkedet, og så en skøn skøn stenugle som nu pynter i min vindueskarm.

Jeg ser set hvad Jane pusler med til julemarkedet og GLÆD jer, der er SÅ mange fantastiske flotte ting.. og jeg har sat mig på et par nisseting, for dem KAN jeg ikke leve uden ;0) 






TAK Jane fordi du åbnede dit hjem og gjorde mig rigere :0)  

2 kommentarer:

  1. Årh, søde Nanna! Tusind tak for alle de dejlige ord! Jeg har et indlæg på trapperne men mengler batterier til mit kamera, så jeg kan tage billeder af dine fine gaver! :-D
    Det var SÅ hyggeligt at 'hænge ud' med dig igår og hvad enten jeg får brug for din hjælp eller ej, så vil jeg rigtig gerne krea-hygge med dig snart. Måske tirsdag i ugen op til markedet, hvor jeg jo også har fri!?
    Og tak til dig fordi du kom forbi igår og gjorde min feriedag endnu mere lækker og hyggelig! :-D

    Ha' en dejlig dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det bare til, at I har hygget Jer. Dejligt. Og skøn blog, du har! Har straks meldt mig som fast læser. Håber, du kigger forbi hos mig. :)

    SvarSlet