torsdag den 6. oktober 2011

Opringning vedr. valgfri smartphone

IgÃ¥r fik jeg en opringning fra min far.  Han ville da bare fortælle mig at han havde en forsinket fødselsdagsgave til mig.. og om jeg kunne være interesseret i en smartphone.... for nu var det jo ikke hver dag man blev 30 Ã¥r.

jeg måtte helt selv vælge hvilken slags, jeg skulle bare fortælle ham hvor pengene skulle overføres til...


HvornÃ¥r blev det lige juleaften i oktober??   Juhuuuu og wow..     :0)


Tak Tak tak far.... :0)


SÃ¥ nu gÃ¥r den vilde jagt og alle overvejelserne.. Iphone eller ej..??  Samsung, Nokia eller noget helt 3.  ??

LG bliver det i hvert fald ikke.. Been there, done that.. og det var ikke lige mig...


En hel del siger til mig at det KUN skal være Iphone, det er det der dur... og er næsten overbevist..



Glæder mig helt vildt.. :0)   


1 kommentar:

  1. Hejsa

    Vil bare lige sige tusind tak for de fine ting jeg har modtaget. Jeg laver et indlæg med dem på min blog en af de nærmeste dage, når jeg har fået taget nogle fine billeder af det:-)

    SvarSlet