mandag den 8. april 2013

Det rykker for vildt...


Henover weekenden har jeg virkelig indfanget min manglende motivation, jeg fangede den og ruskede den til live igen og se nu hvad der skete... 2 dage senere og -1,3kg.. Det kan jeg lide.. Jeg faldt over janes blog MADBANDITTEN og så skete der et eller andet i mig, for oftes er det der med slankekure noget med at lide afsavn... Men ikke her LCHF princippet er lige noget for mig... Masser af mad er tilladt og endda chokolade, nødder, fløde, smør, ost og bacon.. Se det kan jeg lide... Ikke at jeg plejer at overspise bacon, smør eller fløde... Men muligheden ligger der og det er tilladt...

Jeg er overbevist og med over 1 kg tabt på bare 2 dage, så er jeg ikke i tvivl... Denne livsstilsændring er noget for mig... Jeg skal give afkald på ris og pasta og Hvidt brød... Nemt nok.. Det har jeg allerede gjort for længe siden.. Ris og pasta smager mig ikke længere... Hvidt brød får jeg en sjælden gang så det er ikke det der sætter sig..

Farvel til sukker... Altså i 3 dage nu har jeg intet sukker rørt og jeg har ikke haft lyst til noget slik/usundt... Og det plejer ikke at ligne mig.. Jeg har fyldt godt op med vand (2liter hver dag) og grøntsager (min. 500gram pr. Dag). Og der udover masser af lækkert laks, kylling, lammekød mv. Og det er gået over al forventning... Det er lækkert at være tilbage på sporet med noget der virker :0).

Men altså....Madbanditten og frk-maj.blogspot.dk.... Lækre opskrifter og billeder...


Ps.. Fik jeg sagt at den pludselige motivation også kom sig af et væddemål med husbonden?? ;0). Og vinder jeg, venter der STOR forkælelse lige rundt om hjørnet...




- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Hjemme..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar