tirsdag den 2. april 2013

Ny hobby...

Jeg har fået en ny hobby... Eller det vil sige jeg har genfundet en gammel hobby som har været glemt/gemt siden teenageårene.... Nemlig PENNEVENNER... Altså på den gode gammeldags måde, med håndskrevne breve, turen til den røde postkasse, tankerne man sender med brevet, forventningen og glæden og de MANGE ture ned i postkassen for at tjekke om der nu er kommet et lille brev...

ELSKER at få breve, især når det er med en hilsen fra et fremmed himmelstrøg... Og så NYDER jeg at kommunikere med andre på gammeldags maner...

Som barn mødte jeg Pernille fra Brønderslev og Louise fra Lyngby så campingpladser... Vi blev pennevenner og skrev sammen i flere år.. Desværre døde kontakten efterhånden... Senere kom "kelly family-feberen" og med den 20-25 pennevenner... Mest tyske fans som jeg byttede billeder, udklip, plakater mv. Med... ALLE mine lommepenge gik til frimærker, kuverter og tyske bravoblade...

Da kelly feberen faldt... Røg pennevennerne også...

Og nu mere end 10 år senere ... Så er de igen kommet ind i mit liv, i form af

Laura fra Irland, hjemmegående og gik med en musiker...

Cara fra Tucson, USA, forhenværende konditor og nu medlem af et steampunk society.....

Tanja fra Tyskland, som bor med sin kæreste og sine 2 hængebugsvin...

Samt 2 andre helt nye og spændende kvinder som bor langt væk, lever helt andre liv i andre lande... Og som jeg venter brev fra netop nu.... Glæder mig sådan til posten kommer :0).




- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Hjemme...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar