lørdag den 20. april 2013

LCHF update...

Så er det vidst tid til en lille Update på LCHF projektet.... Har omtalt det før, og er stadig virkelig begejstret ;0)

På 2 uger er der røget 3,4 kilo, hvilket jeg syntes er ganske pænt.. Det blev til 400 gram på uge 2, og det var ikke så meget som jeg havde forventet, men jeg kan jo heller ikke regne med at der ryger 3 kilo hver uge.

Jeg har været inde på janes blog (madbanditten) og er virkelig begejstret så derfor har jeg også bestilt hendes bog, med en lille hilsen i... Glæder mig rigtig meget til at modtage den med posten :0)

Men mit overskud har virkelig forandret sig og ingen cravings efter slik... Faktisk har ungerne lige fået en lille skål slik hver og jeg følte mig ikke engang fristet til at smage... Se det er virkelig VILDT!

Jeg plejer at være typen der går på rov i alle skabene så snart vi har forladt middagsbordet..

Så manglende sukkertrang er virkelig også en gevinst for mig.

Jeg savner hverken brød, ris eller pasta et øjeblik... Det er vildt, men skønt... Når det er sagt, garanterer jeg dog ikke at jeg ville lade et fad med nybagte boller gå forbi...?? ;0).

Jeg har forliget mig med at drikke ca. 2 liter vand hver dag.. Den første uge var et helvede og jeg skulle på toilet konstant, dag OG nat... Men nu er det ikke så slemt.. Ved ikke om kroppen vænner sig til den ekstra mængde vand?

Derudover dyrker jeg let motion hver dag, prøver at presse løb på stedet, hop, dans mv. Ind i programmet, og det fungerer fint..

I morges fandt jeg løbetøjet frem bagerst fra skabet og så var det ellers afsted, med ældstebarnet på cykel ved siden af og jeg fik allernådigst lov til at låne hans iPod, og sikke dog en forskel det gør at løbe til musik, det er jo helt vildt :0)

Nå, men afsted og det gik overraskende fint indtil jeg blev overfaldet af den bløde rabat og vrikkede om... Og der lå jeg så lettere overrasket og forslået... ( fik en af de store og træls hudafskrabninger på albuen)

Så det var så min første løbetur i ca. 2 år.. Men turen må sortere under begyndervanskeligheder, jeg er i hvert fald klar igen i morgen :0)

Har for øvrigt fået fingre i denne bog... Og den kan anbefales... God lørdag og weekend....




- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Hjemme...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar