fredag den 7. september 2012

Rubens Barn..


Dette lækre Rubens Barn som nu hedder Thyra var jeg SÅ heldig at finde sidste søndag da jeg var på loppetur ved horsens og omegn.. Normalt koster hun 500 kr fordi hun er den store model, men jeg fandt hende i en rodekasse til KUN 20 kr...  jeg jublede indvendig og kunne slet ikke forstå mit held da jeg storsmilende betalte og skyndte mig videre... Jeg har LÆNGE kigget efter et Rubens Barn men har været lidt for nærig til at betale fuld pris..  og så sørme om jeg ikke var heldig..  

Saga er ligeså vild med hende som jeg er, så hun bliver puslet og plejet efter alle kunstens regler.

Hun er også velklædt må jeg lige tilføje..  Den søde uldkjole hun er iført har min svigermor nemlig strikket til saga.. men så var det at min kære husbond vaskede den stakkels kjole til ukendelighed, og "KUN" på 60 grader.... !!


Men så fik Thyra sig da en fin kjole..  


Glæder mig allerede til denne weekends loppemarkeder...

4 kommentarer:

  1. Fint fund du har gjort dig, du kan bare lige sende en mail så kan vi nok finde ud af noget "bagdørs salg"

    SvarSlet
  2. ih hvor er den fin... jeg går disse dage og påtænker at jeg købe en til min søn, men prisen er høj

    SvarSlet
    Svar
    1. De små modeller er indimellem på udsalg på netbutikkerne, hvis du googler dem, kan det være at du er heldig ;0)

      Slet
  3. Jeg er også helt vild med hende.. prøv evt. at holde øje med den blå avis og gul og gratis.. nogen gange kan man være heldig at finde én brugt til en mere overkommelig pris ;0)

    SvarSlet