tirsdag den 11. september 2012

Nu med ondt... :0(

Har lidt ondt af mig selv pt. ligger på sofaen og prøver at samle mig til at køre ud og hente ungerne.. jeg blev sendt hjem fra arbejde idag, af min søde, men bestemte kollega...

 Min hals har ondt.. jeg har ondt... indtager idag kun flydende føde...  så har jeg hjelm på.. det vil sige ikke i bogstaveligste forstand.. men det føles som om der sidder en hjelm og trykker. og den ER stram..

 mine pinsler startede igår hvor jeg pludselig om eftermiddagen fik det helt vildt dårligt og virkelig ondt i halsen...  skyndte mig hjem og lagde mig i min seng og der blev jeg liggende til i morges kl. 6...  havde egentlig regnet med at pillerne havde virket bedre.. men åbenbart ikke..

Normalt syntes jeg ikke jeg døjer med hovedpine, men denne her er sgu streng.. 




Min søde og meget forstående husbond overraskede mig med en "sygebuket" og et ugeblad...  hvor skønt.....og så efter 12 år sammen...  dejligt at blive forkælet når man er syg.. :0)

2 kommentarer:

  1. Ih hvor lyder det træls, håber snart du bliver frisk igen

    SvarSlet
  2. Tak søde sine :o)

    Håber du fik dine penge igår ?

    Nanna

    SvarSlet