onsdag den 7. december 2011

Bil eller helikopter??

Forsigtige 14 dage uden sygdom har vi haft.. jeg tør ikke juble, for tænk nu hvis... shyyy...  Vores gamle opel rustvogn lyder som en helikopter sagde den mellemste forleden vi kørte hjem fra børnehave.. og det havde han da fuldstændig ret i.. sad selv og tænkte hvad der bedst kunne beskrive den lyd der kom ud fra bilens understel...   og nÃ¥r en bil lyder som en helikopter er det ikke godt.. slet ikke nÃ¥r det er en gammel bil som vores..   Nu er bilen sÃ¥ kørt til mekaniker for guderne mÃ¥ vide hvilken gang..  og lÃ¥nebilen stÃ¥r pÃ¥ lille cigaræske.. DOG uden helikopterlyde :0)  Det var ikke nemt at fÃ¥ plads til 3 autostole, men det lykkedes og det var jo det aller vigtigste.. men nej hvor jeg dog ønsker mig en ny bil i julegave...!


Hvad er der ellers af nyt i vores liv.. ??

Jeg er bare SÃ… træt for tiden.. og nyder virkelig at kunne gÃ¥ i seng tidligt og gerne med en god bog.. en nyhed..?? Næ overhovedet ikke.. men  en skinbarlig sandhed..

Jeg stresser over de endnu ikke skrevne og sendte julekort... over den manglende grundige julerengøring og oppyntning.. jeg LÆNGES efter juleferie, fri og soven længe.. hygge med ungerne og husbonden.. juletræ, gaver og en ordentlig Ris a la mente der IKKE er grynet og hvor nogen har glemt at putte de hakkede mandler i. 


Jeg GLÆDER mig til den 18. december for der skal husbonden og jeg ud pÃ¥ en SJÆLDEn date sammen, uden børn..   vi skal ud og spise og derefter se ørkenens sønner.. sÃ¥ det kan KUN blive en rfantastisk aften, er nemlig vild med de skønne ørken sønner :0)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar