søndag den 18. december 2011

Dejlig kæresteweekend..











Torsdag aften blev jeg bedt om at pakke min kuffert..... for fredag var der en overraskelse i vente :o) Jeg vidste jo at vi skulle ind og se ørkenens sønner, sÃ¥ fredagen pÃ¥ job kunne næsten ikke gÃ¥ hurtigt nok. 

Min kære husbond havde sørget for at ungerne (alle 3) blev afleveret til farmor og farfar, så da klokken blev 16 og jeg endelig havde fri, var det med julelys i øjnene og store forventninger.. Husbonden hentede mig og spurgte hvad jeg troede at vi skulle... hmm.. jeg kunne jo næsten regne ud at vi skulle overnatte et sted... men hvor havde jeg ikke lige gættet... men se nu her....


 






Det fineste hotel i Horsens.. Jørgensens Hotel.. det ligger lige midt i gågaden og hvilken overraskelse.. bare os to, masser af tid og hygge i vente,det kunne jo ikke blive bedre :0)

Husbonden havde ikke bestilt kongesuiten, men derimod et lækkert superior værelse, lækker luksus med badekar og en seng der var blød som smør...  Da vi havde gjort os klar stavrede vi ud i byen for at finde noget at spise inden vi skulle se de skønne sønner :0)


Valget faldt hurtigt på "Gran Café" og vi blev ikke skuffede..



Lækker mad, skønne omgivelser og  et bord med huller i, sÃ¥ vi skulle passe pÃ¥ hvor vi stillede vores mad og drikke. Efter en god omgang var vi mere end klar pÃ¥ hvad der ventede os...   sÃ¥ vi gik stille op til det ny teater som var HELT mørkt...   vi undrede os begge... fandt billetterne frem, for at konstatere at vi skulle helt op til Forum i stedet...  hurra for Taxa til tiden, og forum here we come... 


Vel ankommet mødte der os et syn at folk i alle aldre og former, mange iførte en fez og rød eller pink... vi fandt vores pladser.. dog noget skuffede over placeringen som nærmest var bagerst pÃ¥ en tribune sÃ¥ vi skulle sidde med drejet ryg hele aftenen for at følge showet...    BORTSET fra placeringen og det faktum at vi ikke kunne se de 4 herrers ansigtsmimikker, sÃ¥ var det et forrygende show..   Niels Olsen som "sutto salami" , Henrik Kofoed som "Kleopatra", Søren Pilmark som Godfather og Asger Reher som bÃ¥de paven og otto fjertoman.. jo der var mange gengangere, men alt det nye var lige i deres Ã¥nd, dejlig plat og latterfremkaldende.. de er altsÃ¥ gode :0)  




Efter endt show var det hurtig tilbage til hotellet hvor den stod på kvalitetstid, en delt flaske asti.. og hvad man nu ellers kan finde på når man er helt alene uden børn.... :0)


Tak til farmor og farfar for babysitning, og tak til min dejlige mand som efter snart 12 Ã¥r sammen stadig formÃ¥r at overraske mig...  



            





Ingen kommentarer:

Send en kommentar