tirsdag den 22. november 2011

Om at have naturtalent..

Der sker en masse i mit liv, det har der egentlig altid gjort.. men det er som om at jeg efter at ha` rundet de magiske 30.. er drejet i en retning, som jeg mÃ¥ske altid ubevidst har været pÃ¥ vej mod...  ?


Jeg har mødt en dejlig kvinde på mit arbejde som arbejder med det alternative, hun er vikar så hun kommer ikke så tit, MEN når hun kommer så nyder jeg det, suger til mig og føler mig draget af "hendes" verden.

Allerede efter de første 2 gange snakkede vi som gamle veninder og vi har været rundt mangt og meget, og så var det at hun inviterede mig hjem til hende til en intuitiv snak, og en snak om det hun brænder for.. nemlig healing og det at hjælpe andre.


Det tog mig lidt over 1 mÃ¥ned at samle mod til at lave en aftale, for jeg vidste jo ikke hvad jeg gik ind til.. men da aftalen sÃ¥ endelig var i hus følte jeg en dejlig ro og tryghed.  Det er en uge siden i dag, en uge siden at jeg Ã¥bnede op for den alternative del af mig selv, som jeg finder meget spændende og utrolig tiltrækkende.



Allerede da jeg træder ind i healingsrummet bliver jeg fyldt med sÃ¥dan en dejlig energi, jeg føler mig tryg og overhovedet ikke nervøs.  vi snakker om hvad der rører sig i mit liv lige nu og her og hvad der har været af "skelsættende" oplevelser i mit liv.  Mens vi snakker kan jeg bare føle at puslespillet gÃ¥r op. Der har været sÃ¥ mange løse ender i forbindelse med mit virksomhedsstop og mit biluheld. og jeg har brugt enorm meget energi pÃ¥ at bearbejde negative tanker og oplevelser, men pludselig bliver alting vendt pÃ¥ hovedet, og jeg skal til at se tingene fra et andet perspektiv..


DER ER EN MENING MED ALTING...  ogsÃ¥ de forfærdelige og trælse oplevelser i ens liv.. og pludselig forstÃ¥r jeg alting meget bedre.    Yvonne forklarer mig om healing, hvad den skal bruges til og hvordan man kan hjælpe andre og hun giver mig en simpel øvelse for at se om jeg har "det" i mig.   

Under denne øvelse begynder mine hænder pludselig at summe, det prikker i dem for til sidst at "brænde"
de er enormt varme og der er ingen tvivl om at jeg har det i mig... jeg er beæret!

Inden jeg skal lægge mig pÃ¥ healingsbriksen sÃ¥ skal jeg lige trække 3 orakelkort for at se hvad der "venter" mig og da jeg har trukket dem, bliver jeg bare mere sikker i min sag.  De tre kort er en opsummering af hele den snak jeg har haft om mit liv, mine tanker og vores families situation.. 


" Overcoming difficulties "  Passer som fod i hose, da vi gÃ¥r en del økonomiske problemer i møde i disse Ã¥r.

"hello from heaven"  Der er kontakt, den Ã¥ndelig verden ønsker kontakt med mig via healing

"Courage"  mod!  Det kræver mod at skille sig ud, og det har jeg altid gjort. jeg skal være stolt af at være den jeg er og fatte mod. 



De kort ramte så meget plet i det øjeblik jeg stod der, og det gør de stadig.


Jeg modtog derefter healing og har aldrig følt mig sÃ¥ let svævende og godt tilpas.   Det var en dejlig fornemmelse og bagefter følte jeg mig dejlig tilpas, træt og som om der var Ã¥bnet op for noget som var rigtig rart.


Efterfølgende siger yvonne til mig at der var noget med mit venstre knæ, der sad noget som tidligere har voldt mig problemer... det mener jeg ikke at kunne huske, da jeg aldrig har haft problemer med mit knæ, men sÃ¥ kommer jeg pludselig i tanke om i sommers, der havde jeg i 3 uger en voldsom smerte i mit knæ som gjorde at jeg dÃ¥rlig nok kunne kravle i seng, køre bil mv.  
Det var angst der sad der, fortalte hun mig, noget angst som jeg ikke turde slippe...   (men det er væk igen)


Jeg fÃ¥r at vide at jeg helt sikkert har "healingspotentiale" og at jeg er et naturtalent.  Jeg kan blive meget dygtigere end hun nogensinde bliver og her taler vi altsÃ¥ om en kvinde der har healet de sidste 10 Ã¥r af sit liv.  

Hun har taget mig ind, sagt ja til at lære mig hvad der er at lære om at heale, og jeg føler mig dybt beæret, stolt og glad over at skulle lære noget helt nyt og sÃ¥ anderledes end jeg før har prøvet.  




Jeg har fÃ¥et en mentor og "et kald" hvis man jeg kan kalde det det uden at lyde for selvhøjtidelig. jeg tager ydmygt imod denne opgave og glæder mig til at hjælpe andre.   





Ingen kommentarer:

Send en kommentar