mandag den 12. december 2011

Der er så tyst...

Der er sÃ¥ stille nu, hele huset sover og jeg nyder en stille stund foran computeren.. det trækker pÃ¥ mine fødder og jeg glæder mig til at komme ind under dynen og fÃ¥ varmen.. jeg er i gang med en god bog.. eller faktisk flere.. kun fordi jeg ikke kan lade være..  der er ogsÃ¥ 2 strikkeprojekter i gang pt.. samt alle de andre ting der venter.. men der er noget der lurer lige rundt om hjørnet.. og det er VOKSENWEEKEND...   vores dejlige unger skal til farmor og farfar og julehygge i weekenden med at fælde juletræ og bage julekager og sÃ¥ skal min mand og jeg hygge..  fredag i selvskab med Ørkenens Sønner og lørdag skal vi til juleblot i silkeborg sammen med en masse dejlige venner... søndagen slutter jeg sÃ¥ af med julehygge ved en kær kollega.. GLÆDER mig.. til en skøn skøøønnnn weekend.... 

Glæder I jer også til weekenden??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar